Arrangement:

Skuespillertræning Møn

Skuespillertræning på Filmfabrikken
Mandage 15:30-18:00

Har du lyst til at prøve dig selv af som skuespiller, til at bruge din stemme, krop og fantasi? Har du lyst til at indgå i et fællesskab og arbejde frem mod at lave en film, der skal vises for familie og venner?

På holdet arbejder vi med skuespilteknik, improvisation og med scener fra film og teaterstykker. Vi leger, øver, får gode ideer og skaber noget sammen.
I samarbejde med Filmfabrikken arbejder vi løbende med at lave små film og årets undervisning munder ud i en film, som holdet laver i samarbejde med Filmfabrikken.

Alle kan være med uanset erfaring, dog er det vigtigt, for holdet skyld, at du virkelig vil det og at du så vidt det overhovedet er muligt, kommer hver gang.

For at være med på holdet, skal du deltage i prøveundervisning. Denne dag deltager du i en normal undervisningsgang og får mulighed for at finde ud af om skuespilundervisning er noget for dig.

Undervisere Hanna Liv Møller og Judith Breuning
enrollmentText:
Status:Tilmelding
  1. Ugedag:
    Mandag
  2. Tidspunkt:
  3. Aldersgrænse:
    Nej
  4. Klassetrin:
    Fra 7.-10. klasse
  5. Kategori:
  6. ID: