Arrangement:

Skuespil

Har du lyst til at prøve dig selv af som skuespiller, til at bruge din stemme, krop og fantasi? Har du lyst til at indgå i et fællesskab og arbejde frem mod en forestilling, der skal vises for andre?

På holdet arbejder vi med improvisation, bevægelse og med scener fra film og teaterstykker. Vi leger, øver, får gode ideer, prøver dem af og skaber noget sammen.

Vi kommer også til at gå i teatret og se professionelle forestillinger sammen i løbet af året. Efter jul begynder vi at arbejde med en forestilling, som vi i slutningen af året opfører for familie og venner.

Alle kan være med uanset erfaring, dog er det vigtigt, for forestillingen og holdet skyld, at du virkelig vil det og at du så vidt det overhovedet er muligt, kommer hver gang. At gå til skuespil handler nemlig ikke om at blive stjerne, men om et samarbejde, hvor alle bliver gode hvis man gør hinanden gode.

enrollmentText:
Status:Tilmelding
  1. Start:
    06. sep 2023
  2. Ugedag:
  3. Tidspunkt:
  4. Sted:
    Ungdomsskolen Parkvænget 12
  5. Aldersgrænse:
    Nej
  6. Klassetrin:
    Ingen krav