Arrangement:

Filmfabrikken Møn

Filmfabrikken

Filmfabrikken er en filmskole for unge mellem 13 og 18 år.
Undervisningen er gratis og finder sted en gang om ugen. Derudover er der enkelte filmoptagelser i weekender.

På Filmfabrikken bliver du undervist af professionelle filmfolk og gennemgår alle filmproduktionens processer. Du lærer at fortælle historier, lave film, samarbejde og udfolde dig kreativt. Du kan gå på Filmfabrikken i tre år og når til sidst et højt fagligt niveau. Hvert år afsluttes med en afgangsfilm.

Filmfabrikken er engagement og interesse for film og filmproduktion. Du bliver undervist af professionelle folk filmfolk i: Ideudvikling, Pitching, Manuskript, Story Board, Casting, Instruktion, Skuespil, Kameraarbejde, Scenografi, Komstumer, Lyssætning, Lydarbejde, Klipning, Musik, Plakat og Lancering.
Undervisningen foregår

Du kan læse mere om Filmfabrikkens aktuelle tilbud og undervisning på www.filmfabrikken.dk.
enrollmentText:
Status:Tilmelding
  1. Tidspunkt:
  2. Sted:
    Filmfabrikken
  3. Aldersgrænse:
    Nej
  4. Klassetrin:
    Fra 7. klasse
  5. Adresse:
    Rødkildevej 9, 4780 Stege
  6. Kategori: